သိပ္အရသာရိွတာဗ်

| Tuesday, March 1, 2011
ရထားေပၚတြင္ ျဖစ္သည္။ ကက္သလစ္ ဘုန္းႀကီးႏွင္႔ ဂ်ဴးဘာသာေရး တရားေဟာ ဆရာတို႔ တစ္ခန္းထဲ ထိုင္လာၾကသည္။ ကက္သလစ္ ဘုန္းႀကီးက ဂ်ဴးဘာသာေရး တရားေဟာ ဆရာကို ေျပာသည္။


"က်ေနာ္႔မွာ ၀က္ေပါင္ေျခာက္ ပါတယ္၊ စားပါဦးလား"


"က်ေနာ္တို႔ ဘာသာေရးက ၀က္သားမစားရလို႔ တားျမစ္ထားပါတယ္"


"အင္း... ၀မ္းနည္းစရာပဲ၊ သိပ္အရသာရိွတာဗ်"


ဘူတာသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ဂ်ဴးဘာသာေရး တရားေဟာဆရာက မဆင္းခင္ ကက္သလစ္ ဘုန္းႀကီးကို ေျပာသည္။


"ဖာသာရဲ႕ ဇနီးကို ဦးညြတ္တယ္လို႔ ေျပာေပးပါ။"


"က်ေနာ္႔မွာ ဇနီးမရိွဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ဘာသာေရးက က်ေနာ္တို႔ကို မိန္းမ မယူရဘူးလို႔ တားျမစ္တယ္။"


"ဟုတ္လား ၊ ၀မ္းနည္းစရာပဲဗ်ာ၊ သိပ္အရသာရိွတာဗ်"

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 CHEMISTRY FIELD Blogger Template by Dzignine